Saturday, January 5, 2008

به‌ڵگه‌ی ژماره‌ 3



به‌ڵگه‌ی ژماره‌ 3 . نامه‌ی خودالێخۆشبوو مه‌لا مسته‌فای بارزانی بۆ ڕه‌حیمی قازی به‌ ده‌ستخه‌تی خۆی

بو جنابی عزیز و خوشه‌ویستم رحیم قاضی زور محترم

له‌ پاش احوال پرسیتان زور سلام لیتان ده‌که‌م به‌ عمومی و دائما تمنایی صحه‌تو سلامتتان ده‌که‌م و معلومتان بیت کاغذی جنابتان به‌ ده‌ستی میلانیان تسلیم به‌ ده‌ستی من بو و هه‌رچی جنابتان نویسیبو هه‌مو لیم معلومبو به‌ تواوی و زور تشکرتان ده‌که‌م به‌و مناسبه‌ که‌ له‌ احوالی منتان سوآل کردبو و فرموبوتان که‌ گله‌مندی له‌ توم کردوه‌ و عاجزیم له‌ تویه‌ اما اوه‌ هیچ اساسی نیه‌ و من خوم شخصا هیچ گلیه‌ک و عاجزییه‌ک له‌ توم نیه‌ و بو مسئله‌ی مصطفی سلماسی که‌ به‌ جنابتان کوتووه‌ که‌ خه‌به‌ریان به‌ من داوه‌ که‌ تو مانعی خوندنی اوی له‌ مسکو اوه‌ش هیچ اساسی نیه‌ و هیچ که‌س به‌ من نه‌یان کوتووه‌ که‌ رحیم مانیعه‌ بو خویندنی مصطفی اوه‌ی بزانه‌ ام خه‌به‌رانه‌ همویان به‌ بی اساس به‌ تویان کوتووه‌ چنکی من حقی گله‌مندی و عاجز بون له‌ هیچ که‌س نیه‌ و به‌م اساسه‌ لازمه‌ باوه‌ر نه‌که‌ی که‌ من هیچ وه‌خته‌ک عاجزی و گله‌م نه‌بووه‌ و ایستاش گله‌ و عاجزیم نیه‌ به‌ هیچ نوعه‌ک اما خوم شخصا رجام وایه‌ که‌ قسه‌کانی من قبول بفرمون به‌ حقیقه‌ت هیچ که‌سه‌ک به‌ منیان نه‌گوتووه‌ که‌ جنابتا [ن] مانیعی خویندنی مصطفی بوین و منش هیچ گله‌یه‌کیم له‌ جنابتان نیه‌ بلکه‌ بالعکس چون کوری کورد و کوردستان وکو جنابتان هه‌مو روژ و هه‌مو وه‌ختیک چاوی خدمت و کومک به‌ ملتو وه‌طن خوی بکه‌ت انتظار ده‌که‌م به‌م جوره‌ و دوباره‌ رجام هه‌یه‌ که‌ جنابتان قصوری من عفو بفرمون له‌م خصوصه‌وه‌ که‌ خوتان فرموبوتان له‌ ناو کاغذی خوتان که‌ حقی گله‌مندی تان نیه‌ له‌ برا بچوکی خوت بلکه‌ حقی نصیحتت هه‌یه‌ و عرض م وایه‌ کی زور باش باوه‌ر بکه‌ن که‌ حقیقت امیه‌ خوم شخصا زور محتاجیم به‌ نصیحت کردن و حقیقت خوم شخصا لیاقتی نصیحت و تربیتم نیه‌ بو هیچ که‌سه‌ک که‌ من لیاقتی اوه‌م نیه‌ ده‌بی لطف بفرمون عفوم بکه‌ن اما اگه‌ر سوآل له‌ من بکه‌ن که‌ تو له‌ عمری خوت زۆر تجربیه‌ دنیات دیوه‌ به‌لی جوابی اده‌م که‌ هیچ وه‌ختیک و بو هیچ که‌سیک نه‌تفاقی و دوبه‌رانه‌ استفاده‌ نه‌داوه‌ و زه‌ری زوری داوه‌ بو هه‌مو که‌سیک له‌ ناو تاریخدا موجوده‌ و ده‌بی جنابتان باوه‌ر بفرمون احوالی من و فکری من هه‌مو اوه‌یه‌ که‌ بوتان به‌یان ده‌که‌م خوم شخصاییک خادمی ملتو وه‌طن کوردستانم و هه‌رچاکه‌یه‌ک له‌ ده‌ستم بهیت خیری ملت عمومی قصور نه‌م کردووه‌ و قصور ناکه‌م به‌ هیچ نوعیک و اگه‌ر خوم بتوانم ایشو کاریک بو ایوه‌ بکه‌م حاضریم له‌ هه‌مو روژیکدا به‌ جی بگه‌ینم به‌ قدر امکانی خوم دوباره‌ تکرار ده‌که‌م که‌ لیتان معلوم بیت به‌ حقیقت که‌ من شخصا هیچ نوعیک گله‌مندیه‌ک بچوک وه‌یا گه‌وره‌ له‌ توم نیه‌ امه‌ش به‌ حقیقت بزانه‌ ایتر هیچ فکر و خیالی اوه‌ی مه‌که‌ به‌ قطعی اگه‌ ایشو کاریکتان هه‌بی له‌ امکانی من دا بی بفرمون تا به‌ جی بگه‌ینم زور به‌ ممنونیه‌ته‌وه‌ ( و خوتان فرموبو هومیدم هه‌یه‌ که‌ به‌م زووانه‌ بتوانم ایوه‌ ملاقات بکه‌م و ته‌واوی دلمه‌ندی و گله‌یی یه‌کان رو به‌ رو له‌ نیوان لابه‌رین)
و هیچ نابی ام نوعه‌ خیالانه‌ بکه‌ی که‌ من گله‌م هه‌بی وه‌یا عاجزبم اوانه‌ به‌ حقیقت نینه‌ و نه‌بووین و نابن
و زور به‌ ممنونیه‌ته‌وه‌ اوه‌ جوابی کاغزی جنابتان تقدیم ده‌که‌م و لازمه‌ بزانی چند دوستو رفیقت هه‌یه‌ و به‌ دوستو رفیق ده‌زانی بلام وا ازانم که‌ راستو حقیقت نیه‌ و آگاداری خوت بی و به‌ هه‌ر طبلو موزیک هه‌ل په‌رین راست نیه‌

ایتر چاوتان ماچ ده‌که‌م و زور سلام لیتان ده‌که‌م به‌ عمومی

حقیقی براتان بارزانی مصطفی
جێگه‌ی ئیمزا

1955 - 2 – 13


چه‌ند تێبینی
1. ئه‌م نامه‌یه‌ی سه‌ره‌وه‌ یه‌که‌م نامه‌یه‌ که‌ له‌ زنجیره‌ی ئه‌و به‌ڵگانه‌ دا که‌ پێشتر باسمان کردبووبڵاو ده‌کرێته‌وه‌
2. مه‌به‌ست له‌ میلانیان، ژه‌نه‌راڵ میلانیان ئه‌فسه‌ری حکوومه‌تی نه‌ته‌وه‌یی ئازه‌ربایجانه‌
3.مه‌به‌ست له‌ مسته‌فا سه‌ڵماسی, دوکتور سه‌ڵماسی =شه‌ڵماشی دواتره‌. مسته‌فای سه‌ڵماسی یه‌ک له‌و خوێندکارانه‌ بوو که‌ له‌ سه‌رده‌می کۆماری کوردستان دا نێردرا بۆ ئازه‌ربایجانی شووره‌وی. له‌و زنجیره‌ به‌ڵگه‌یه‌ دا نامه‌یه‌کیش به‌ ده‌ستخه‌تی وی هه‌یه‌ که‌ دواتر بڵاوی ده‌که‌ینه‌وه‌.
4. هه‌روه‌ک پێشتر ئاماژه‌مان پێکردبوو، ڕاگوێزان و بڵاو کردنه‌وه‌ی ئه‌و به‌ڵگانه‌ له‌ ماڵپه‌ڕ و زێدی دیکه‌ی کوردی دا ڕه‌وایه‌، به‌ومه‌رجه‌ی وه‌کوو خۆیان و بێ ده‌ستێوه‌ردان بڵاو بکرێنه‌وه‌ و نێوی سه‌رچاوه‌ش بهێندرێ


http://www.ruwange.blogspot.com

No comments: